Citron Vagina Gumma=)

Kort sammanfattning av veckan som gått......

Förra veckan hände typ inget alls.

I helgen fyllde min älskade mamma 50 år och det kom folk i en jämn ström från kl 11 till kl 17. Hon fick många fina saker men framför allt världens finaste blomma av pappa=)



Hon var så glad hela dagen å sen va hon å moster ute och drack öl/drinkar på kvällen/natten=) Själv så åkte jag hem med barnen å tittade på tv vid kl 19...... Julia var helt slut efter allt kalas på lördan=)

Söndagen då var det dags för kalas igen för snuttan. Men denna dag hos sin älskade Victor som fyllt 6 år. Dom har hängt ihop i 4 år nu å det går inte att skilja på dom=) De är så söta ihop=)

Måndag då var jag på möte och det tog en kvart. Julia ska få en ny avlastnibgsfamilj. Älskade Totten familjen=) Världens bästa människor å de har så fina flickor=) Min Julia å deras flickor har gått på dagis ihop på Arken å mamman har varit fröken till min tjej där. Så jag känner dom väl=) Jag e så glad att dom vill hjälpa mig=)

Jag och Julia har gjort vårt första påskris och det fick rosa, gula och gröna fjädrar på sig och blev så fint i vårt kök=)

Idag så har jag pluggat lite, tvättat och plockat lite saker. Sen kommer mina bröder å hämtar mig för vi ska åka till Borlänge=)

Nu har jag inget mer att säga för tillfället.....

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0