Dammsugaren=)

Haha det är nog de bästa jag hört på länge=) Å jag gillar det, tror jag iaf.......
Kanske man ska byta yrke å sälja dammsugare istället för att jobba som Uska? =)

Men för att tala om nått annat så undrar jag hur mycke mer snö vi ska få? Snöar som fan å är -13 grader ute, kanske mer nu.... Men det är fint iaf måste jag säga.


Lagade Potatispankakor (pankakssmet+ äkta potatismos ihoprört) i måndags och lyckades få alla helt runda och superfina=) Vet inte hur det gick till.....

Min packning på väg till bussen till Åland=) Får ju inte bära å de e så svårt att dra en väska i snön. Så Julias pulka fick vara med till bussen och va kvar när vi kom hem igen å de va tur för då var packningen ännu tyngre=)


Mina fina vänner som väntar på att få kliva på Cinderella. Maria, Jonas, Sandra, Jessica och Ninna=)



Hade jag vaknat med denna människa på båten då hade jag gnagt av mig armen å hoppats på en snabb död.
Det är synd att jag inte har kort på han jag gärna hade vaknat me:( S. Lööv heter han=)


När jag har ett så fult kort me så måste jag ju ha min otroligt vackra dotter me på kort. Men jag vet inte va hon pysslar me, men rolig ser hon ut iaf=)



Annars så tycker jag att mina bröder är så otroligt underbara, Pappa ska inte ramla ur lastmaskinen å landa på axelan för de e dumt:( Mamma du e bara bäst=) Sandra jag vill att det är imorgon kväll så att jag får krama på dig min fina=)

Skolarbetet går bara bra.........

Och T. välkommen till min blogg=)

Over and out

Kommentarer
Postat av: T.

Hej hej och tack!



Fina potatispannkakor! Ska fasen prova det ikväll tror jag !



Kram på dig!

2009-02-12 @ 10:54:06
Postat av: Linda

T. gör smeten lite tjock bara och så ska du bara ha sylt till dom=) Gott och mer mättande än vanliga pannkakor. Tala om hur det gick sen=) Ses vi den 27e?? Kramar

2009-02-12 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0