Duktig är jag ibland=)

Jag har bytt gardiner i köket (tog bort julgardinen nu) och i Palles rum=)
Nu ska jag städa lite eftersom bästa snuttan kommer hit ikväll=) MYS blir de......

Jag har kommit på att jag e Kär, i mig själv så klart. Jag e den mest fantastiska som finns å jag e mig själv trogen=) haha

Tänkte på de Ninna skrev i sin blogg om att hon bara känner ett par som varit varandra trogna och dom är nykära. Min teori på det hela är att människan är inte född monogam. Titta bara på djur, inte är det många raser som har en partner hela livet.
Inte ens jag har varit helt trogen:( Inte nått jag e stolt över men så är det å går inte att ändra på......

I mitt nästa liv ska jag bli kanin på Gottland, bara äta å knulla hela dagarna=) Haha de e livet de=)

Flach Gordon, cinderella 29/1 2009! Ska köpa en jag me nästa gång vi åker.....=)


Over and out

Kommentarer
Postat av: Ninna

Kanin på Gotland låter lysande :)

2009-02-13 @ 14:02:02
URL: http://jagarenfestis.blogg.se/
Postat av: T.

Jag Är från Gotland.. Dock inte kanin.. men ändå..



Kram T.

2009-02-13 @ 16:22:53
Postat av: Linda

T. Det var ju därför jag skrev en kanin på Gotland fattar du väl=) Jag visste att du va därifrån. Kramar

2009-02-13 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0