Veckan som gått

Jag har inte haft tid att blogga denna vecka. har haft fullt upp med födelsedag, 2 dagar i Falun och förberedelser inför Melodifestivalen. Jag var tvungen att köpa byxor till mamma å sen till Ejendala Arena så hon fick prova dom å tillbaka till affären å byta storlek.

Idag så ska jag snart åka till affären å köpa sakerna som vi ska äta imorgon. Tror det blir inbakad fläskfile, ris och nån god efterrätt. Min familj kommer hit å de ska bli så mysigt=)

Fick så fina blommor av Moster-Lisa i onsdags och en supergod tårta=) Tack kära moster.....



Jag tog ett fint kort på tröbajken en dag när det var kanonväder också. Bara för dig Sandra=)


Min älskade snutta i snön på väg hem från dagis=)


Ha en bra helg alla=)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ninna

Herregud vilka fina blommor!!! Jag vill åxå ha!! PUSS, å tack igen för Eliashämtningen!

2009-02-20 @ 13:30:25
URL: http://jagarenfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0