Länge sen nu...

Oj det har gått 1 vecka och 6 dagar sedan jag skrev sist:(

Har nog inte hänt så mycket sen sist mer än att jag varit till Åland, Mike kuggade körningen  (men kör upp inom snar framtid igen), Moster, Ninna å en hög till fyllde år igår. Stort Grattis till er alla=)

Kryssningen var sjukt rolig. Fick ingen ur mitt vanliga gäng me mig förutom Jonas=) Men det var ju en massa kompisar från sthlm som skulle åka därför åkte jag denna gång me. För att nämna några Jenni och Stefan, Malin, Sofia och killen, chefen Rulle och alla de andra. Jag fick moderskänslor för lilla älskade Marcus. Sötaste kille som fyller 26 år dagen efter mamma fyller 50 år. Så rolig å vi hade så mysigt ihop hela gänget och drack en massa jordgubb-mixat-med-is drinkar. Så fruktansvärt gott. Och denna kryssning gick jag inte å sov för det var så roligt. jag höll Jenni uppe, hon fick bara sova en timme sen drack vi igen=) Tack snuttan......

Lite bilder=)


Jag och min jorgubbe...



Stefan får åka i korridoren me Marcus=)


Undra vem Jonas ser? Men fin ny skjorta har han dagen till ära i alla fall=)

Mike är så duktig att köra å hans körskole lärare trodde verkligen inte att han skulle kugga sig. men bara för att han missade en högerregel där det stog en bil så att han ifrån VV fick bromsa så kuggade han. Men Mike var inte nå arg alls bara lite besviken att han inte såg bilen i korsningen. Men det var sol i fin höjd i måndags. Så jag förstår om han missade den de hade nog jag me kunnat göra. Å högerregeln borde förbjudas:( Den är så svår tycker jag. Annars är det jag som är dum i huvudet=) Men nästa gång går det nog bättre hoppas jag=)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0