Melodifestivalen....

Vad är det som händer?? Carolin Af Ugglas var på vippen att få representera Sverige i Maj. Men det var väl fan tur att 148 poäng gick till Marlena (eller va hon nu hette) å inte till någon annan.......Tänk själv hur det hade sett ut om alla i Moskva hade gått runt u turkosa gummistövlar å skrikit snälla, snällaaaaaaaaaa i hem hel vecka:( Jag hade inte velat se det....

Men det är nog första gången ett bettingbolag haft så rätt om vilken låt som skulle vinna. Tragiskt tycker jag.

Själv höll jag på Lili å Sussie men det gick ju på skit förra lördagen. Så nu vill jag att TINGELING ska representera sverige=) Det är ju en så skön låt så man bara myser me hela kroppen. Tänk själv när den drar igång å hela ryssland vaknar till liv. Blandning av svenska å rysk tecno/nått annat=) Så sjukt bra=)

Men det är skönt att melodifestivalen är över nu så att man slipper sitta å skämmas varje lördag för att Petra Mede är så pinsam. Är inte detta familjeunderhållning?? Eller är det en show som bygger på sexskämt? PIMSAMT var ordet......

Men för att sammanfatta årets melodifestival så är den av rätt hög klass mot vad den varit de senaste 10 åren. Men hoppas ledningen byter ut programledaren till nästa år bara.....

En artist jag inte fattar att inte gick till varken andra chansen eller finalen är Velvet! Hennes låt e ju riktigt bra=)

jaja nog om dettat......

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0