Våren kommit kanske?

Det var mer vår förra veckan då det bara rann från taken och var riktigt varmt ute. Nu är det varmt å soligt men måste det blåsa isvindar? Och igår när barnen gick till skolan så var det -15 grader kl 8 på morgonen:( men men vi är bara i slutet på mars så jag ska inte klaga.

Föryld blev jag igen i helgen men det är bättre nu. Har inte fått någon hosta denna gång å de e min rygg så glad för=)

Jag vill att det ska bli varmare ute nu så att jag orkar umgås med folk. Jag känner mig så osocial för tillfället trots att jag varit hem till Ninna 2 gånger på några dagar. Å det har varit så mysigt.......

Nej nu är det bara att ta tag i Gunnlaug å de andra gubbarna i svenskan så den blir färdig i dag=)

Ha en bra dag alla mina vänner

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ninna

Lycka till med dom förbannade islänningarna!!

2009-03-26 @ 10:13:52
URL: http://jagarenfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0